moa sigvardsson ...

du är min syster!
vi är varje dag nästan!
jag kan verkligen lita på dej till 210%
jag kan inte föreställa mej ett liv utan dej.
vi två har skapat så otroligt många roliga oslagbara minnen tillsammans!

i sommras gjorde vi allt möjligt!
otrolig många minnen från i sommras asså!

nu i skolan på rasterna är du mest med **** och jag med mågra andra, vet inte varför det är så..
men endå . inget kan skilja oss åt! INGET!

du har verkligen blivit den syster jag aldrig haft!
vi tjaffsar ibland- men det är vad syskon gör
vi blir sura på varandra- men syskon blir sura på varandra!

systrar livet ut!


jag är glad när du är glad.
jag gråter när du gråter.
jag skrattar när du skrattar.
jag deppar när du gör det.

jag  finns för dej dag som natt.
vinter som sommar
vår som höst.
villken tid på dygnet som hälst!

om nu skulle få någon galen ide att du skulle hoppa, så skulle jag stå där på taket med dej .
hålla din hand och säga, jag älskardej <3




Kommentarer
Postat av: Moa

eriica , jaag älskar dig av hela mitt hjärta !

jag verkligen ääääälllllllsssssskkkkkkaaaarrrr diig något overkligt mycket !

2010-10-11 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0