dålig uppdate.

förlåt för dålig uppdate.
men jag har haft mycket att göra så då la jag bloggen åt sidan...
i onsdags s¨sov ebbi hos mej, och jag färade hennes hår brunt :)<3
vart riktigt fint<3
sen i torsdags så var det föräldrar möte...SEEEEEGT!!
sen när vi kom hem från mötet så sa pappa att min kamera kommit :D:D
så jag öppnade allt ( kamera väska minneskort) och fotade lite :) sen skulle jag lägga ner kameran i väska men.. VÄSKAN ÄR FÖRLITEN?!?!? man får inte ner kameran i väskan???
så pappa ska ringa o kolla om man kan få en ny ..
i går så bowlade jag med moa o daniel, mysit
idag så har jag fotat som bara den :D <3
haha 'älskar min nya kamera!<3

kommer bild bomb från fredagen sen (;<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0