hos mormor! :d

hejjsan, var nera på marknaden med alina igår. jätte mysigt!, vi skulle hoppa studsmatta som man typ satt fast i gummisaker på..aja när ja kom ner så kände jag typ att ja hade onte i handen, så kolade jag o du hade pekfingret svullnat jätte mycket, o resten av handen va lite svullen...vet inte hur jag lycades öra illa mej så, haha och när gubben som hade dom dära studsmattorna skulle hissa ner mej så råkade jag tyo sparka han i huvet lite... XD *hoppsan*
alina skulle ha sovit hos mej men vi skulle åka tidigt i morse så de gick inte... ;(
i morse så åkte vi halv 8 hemmifrån. sen åkte vi bil i ca. 2 tim, sen anlände vi hos mormor.
vi åt lite frukost där sen så bar vi iväg ner till stav :D
jag köpte ganska mycket.
sen så efter choppingen så stack vi til avestas skateboard ramp. sen så satt vi där i typ 2 tim. o kollade när daniel åkte.
 så åkte vi hem för de började regna. sen när vi kom hem så testade jag lite av det ja köpte.
och nu så har vi precis ätit mat ^^ gott. det vart revbens spjäll
o nu så satt jag mej här vid datorn XD<3
och det regnar ute :(

lista på vad jag köpt :
skolavslutnings kläning : veromoda
skor: coop
bh: H&M
tofflor: H&M
hårband: picka boo
3 balerina strumpor: H&M

det var allt! <3

nu så ska jag gå o kolla vidare lite på datorn! :D

hejdå pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0