trött:P


klocka är nu 09,35 o jag är fortfarande trött.
h0h0:P

aja men snart så ska jag äta frukost och sen så ska jag gå ner på stan o äta lunch med min kusin<3
sebastian heter han för er som inte vet ;D
sen så innan vi ska äta lunch såska vi slänga alla mina slitna kläder som jag ränsade bort i går kväll !
sen så dom som inte är så slitna ska jag så klart ge bort<3

på lördag eller söndag så ska jag kanske träffa min kusin emma<333
det var ganska länge sen jag träffade henne<333
bjuder på några bilder för jag har inget mer att skriva om just nu på morgonen:
en rolig bild på mej moa o daniel<3

min kusin emma<33333o jag

ska dra o äta frukost nu men skriver mer sen<3





puss hej
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0