trött som vanligt:P

hejjsan bloggen tidigare idag så lovade ju jag att det skulle komma ett nytt inlägg men jag hann aldrig för jag moa o daniel va i badhuset idag.det var as kul juh<33333333333
sen så jag jag o moa hem till oss (daniel oxå så klart)
o så åt vi varma mackor . och sen gick vi ut<3 /(måste bara säga en rolig sak som hände när vi var ute, jo moa skule hoppa från en ganska hög snöhög o så landade hon i ganska djup snö och hon fasnade:P
vi fick typ inte loss henne:P fast sen så kom hon upp fast då satt skon svar i snön! o  vi fick seriöst inte upp skon
min mamma fick komma ut o hjälpa oss, det slutade med att vi tog en skyffel o grävde upp moas sko! hahaha)
ps. stackars lilla söta moa<333333

sen så kollade vi  på sesongs premiären av desperate houswifes
och the cougar town<3  båda var jätte bra !
sen så satt vi på datan o kollade lite saker på bdb o kollade in några bloggar(komentera gärna eran blopgg,för jag gillar att kolla på bloggar<333
och just nu webb camar jag  med alex :)

men orkar inte skriva om dagens outfit för jag har samma som i går!
och just nu sitter jag i pyamas inlindag i mitt täcke:P


men asso det kommer stå att inlägget är skrivet på n onsda men för mej är det fortfarande tisdag:P<3333


puss hej<3
/iciicen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0