sjuk:(

hejjsan
jag har väldigt låg blogg profil just nu...o det är för att jag är sjuk:(
jag mår ap dåligt!
jag blev magsjuk i fredas natt
sen så låg jag i sängen hela dahen i fredas .fyy vad tråkigt
men i torsdags så var jag på stan med moa.
jag köpte ett grått linne-H&M 49:-
en rosa väst H&M 99:-
tar kort på det sen orkar inte hålla på med det nu:P
just nu kollar jag på en film som går på tv:P
sen när den é slut så ska jag nog bada :P<3
hejd<3
blir nog kanske ett nytt inlägg i kväll<3
om jag orkar
men i morgon så kommer det nog ett till<3

puss puss
/

Kommentarer
Postat av: ellen

Stackar<3 Fin blogg föresten

2010-03-14 @ 10:38:32
URL: http://bloggisellen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0