sent inlägg<3

hejjsan jag har hunnit med mycke idag innan jag skrev:P
ööö?
på morgonen så vaknade jag o då så skulle vi sjunga för daniel.(11 år)
sen så dushade jag o klädde på mej osv..
sen så bakade vi lite och sen så kom allt främmande!<3 (morfar mormor ninni börje farmor leif )
och min kusiin emma med pojkvän<3
sen i kväll så kommer min söta kusin sebastian och hanns familj och äter hos oss! så då får vell daniel ennu mer presenter:(   (haha skojja bara)
men jag har typ gjort om lite bilder idag o chattat med sötaste lollo och alina<3
sen så ska jag typ inte göra nåot mer:P
ska vell kolla på när daniel öppnar paket:P


dagens outfit:
svarta tights med paljetter på sidan - H&M 99:-
vitt basic linne - ginatricot 149:-
svart tröja med spets på axlarna-H&M 79:-
skor- .....149:-
man ser inte riktigt hur et ser ut men iaf...<3

ser ni dushdraperiet(stavning) bakom mej? med as gulliga ankor..mamma fick den a kusin emma<3
hihi men jag tog den till badrummet nere.<3


nu har sebastian o hans familj kommit<3 så jag ska vell gå dit och vara lite social!<33

puss hej<3
/

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej, diggar din "outfit"!

2010-03-11 @ 21:05:12
URL: http://jennifer97a.bloggplatsen.se
Postat av: iciicen

tack<3

2010-03-13 @ 11:02:28
URL: http://iciicen.blogg.se/
Postat av: jennifer

Hej, snyggingen där!

2010-03-18 @ 16:43:21
URL: http://www.jennifer97a.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0