klappat ó klart<3

chubre´ <3
 i går efter att filmen tog slut så sov jag på golvet:Pjag sov på ett täcke och hadde ett täcke över mej:P
haha ganska skönt faktiskt:P
men sen i morse när jag vaknade så gicka jag upp o klädder på mej osv.. sen så gjorde jag luite MA läxa:(
(jag har läxa för att jag ska ju åka till spanien så då gör jag den matten vi ska göra nä vi e borta)
aja sen så gjortde jag frukost o plockade upp diskmaskinen..inte så kul men det måste göras någon gång ju?<3
sen så nu sitter jag vid datan o lysnar på  musik<3
 anna från idol melodifestivalen
http://www.youtube.com/watch?v=54HckZbrqBA&feature=related    hon e bra tycker jag<333
och så chattar jag med sötsate lina på msn<3333333333333

sen i dag så ska jag typ inte göra något.



dagens outfit:
mjukis
linna
långarmad från ginatricot<3


puss hejj<3
/iciicen<3



Kommentarer
Postat av: Leonora

Jag tkr att Anna Bergendahl också är bra:P<3333333333



PS. min desin är inte klar än:( men snart:P<333333

och din blogg desin var as grym;)<333333333333

2010-03-04 @ 20:53:18
URL: http://norja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0