heeejsaan<3

idag så gjorde jag mest matte i skolan för jag måste göra nästa veckas matte för då åker ju jag till spanien<3
nästa onsdag<3;D  jag längtar som bara den!<33333333333 :D
men i skolan så var jag med alina moa ebba o lisa<3333333
sen efter skolan så gick moa p jag hem senare på kvällen så gick vi up o sprang:P
men när vi va utanför moa´s hus aå halkade moa;( hon började blöda lute på hakan;(
stackare<3

men nu så sitter jag i soffan o kollar på bygg-lov.


dagens outfit:
svarta tights- kappahl 149:-
linne-ginatricot
hood tröja (canada)-night mare 149:-

hår: uppsatt i en tofs
smink: eyeliner vit kajal mascara<3

pussar o krama<33
/









ps. har ingen bild:(<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0