god natt<3

hejsjan har gått upp tidigt i dag för jag daniel o pappa skulle åka skidor med rebecca o matte, i kungsberget<3
hadde iaf jätte kul<3
åkte nästa alla backar utom typ den största snow parken xD<3
ja o nu så ligger jag i sängen med datan "batteriet dör snart :P, så det blir kort inlägg.

juste någon som släckte alla lamopor? jag gjorde det<3

ja nu så ska jag nog sova är trött xD i morron så ska jag kanske träffa alina o en till kanske :P
kul kul<3:)

blir ingen dagens outfit för hade typ bara på mej tights o tröja (åkte ju skidor)




om det är någon som vill ha sin blogg reklamerad så komentera den ;D<33333

puss <3
/







xD




Kommentarer
Postat av: Martina:)<3

2010-03-28 @ 19:47:02
URL: http://martinasochalicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0