ge dej****

hejjsan idag så bvar jag i skolan igen<3
jag går bara idag o i morgon sen på onsdag morgon så åker vil till spanie<333333
jag har faktiskt inte alls lust att skriva om min dag
jag mår för "bad"
och det är ditt fel****
varför är du sur hela tiden
varför älskar du mej ena secunden o hatar nästa?
jag orkar seriöst inte längre ag har presic vart sjuk o längtat efter dej jätte mycket sen när jag kom i dag så var du bara jätte sur? o jag vet inte ens på vad?
du beh mej att dra o sluta bry mej när jag frågar vad det är?
visst jag kan dra!!!
om det är vad du vill!
men jag tänker inte vara så omogen att ignorera dej:S sånnt gjorde man ju typ när man va 4:P
men jag tänker inte slösa min tid på dej längre du har fått som du vill</3
älskarde dej!!!
men visst hejdå jag ska dra och föresten jag behöver inte hålla på o göra ****sånna tecken jag tänker skriva namnet, för **** du vet att det är du?!?! LISA RADOJEVSKA??

puss hej





hoppas du är nöjd?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej, vem è du sur på? // Jennifer

2010-03-16 @ 16:44:55
URL: http://www.jennifer97a.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0