"cha cha"

cha cha bloggen<3
idag så ringde frida o undrade om jag o moa ville följe med henne o emma till badhuset.
Och så klart vi ville det !
haha fast vi va där igår:P
vi hadde iaf jätte kul<33333333333333333
ÄLSKAR ER TJEJER!
sen efter så gick jag moa o emma ut sen så kom frida oxå !
vi gömde oss för plogbilen en liten stund men sen så åkte han ! hhah<3
sen så skulle vi sova över men vi kunde inte bestämma oss vart:P
så det blev inget ! :(

men nu så är jag den enda i huset som är vaken alla andra sover.
så jag sitter själv i mitt rum o kollar på film (when in rome) med mary-kate och ashely.
den är ganska bra faktiskt<3

daen soutfit:
canada mjukis
"marvill" linne
vit o röd randig tröa från H&M

ganska tråkiga kläder men det är lov så....

puss hej<3
/iciicen<3


ps. det blir tycär ingen bild i dag fö jag har inget kort från idag<333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0