SOMMAR LOV! <3

hejjsan, humöret på topp och sommaren är här!
dock är värdrett lite kallt men endå!! det är SOMMAR!!<33333
jätte skönt!
i sommar så ska jag vara med kompisar och bada o sola ofc! <33
vad ska ni göra på lovet?  <3

först kl. halv 10 idag så sammlades alla i klassrummet. och senare s

å gick vi ut och sjöng.
sen efter så gick familjen o moa ner o fikade på stan:D sen så gick vi i lite affärer o kollade oxå .
jag fick en jätte fin kläning av mamma från kappahl :D tack mamma <3
sen så gick vi hem ocg fikade lite med kladdkaka :D

här kommer ågra bilder från idag:
en bild med dom jag älskar! kommer sakna er shjukt mycket!<3 ni betyder så sjukt mycket! <3

min avslutnings kläning :)


kusin emma och brorsan :D<3


bilder som väcker känslor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0