pengar... (Y´

hejjsan, haha idag så låg jag o moa och solade vid hennes pool nästan hela dan till vi typ fick värme slag ..
och då skulle vi gå o köpa glass, men ingen av oss hade pengar
o då kom vi på att vi kunde panta burkar som moa hade hemma hos sej:P
så vi gick till norrköp med sex plastkassar med burkar o började panta.
sen ringer moa´s mamma o säger att hon kommer med lite mer burkar.
haha hon kom typ med 3 stora soppsäckar :P
så moa o jag fick in lite pengar, sen så städade vi typ deras källare lite , och sen så strädade vi lite på moa´s altan :P hahah fick in lite pengar iaf XD
sen så cyklade vi hem till mej o träffade FELICIA ! :D <3 (äntligen)
haha och sen så kollade vi på tv o sen så ska vi faktiskt somna lite tidigt idag, haha ska iaf försöka :P
nejmen för i morgon så fick vi ett jobb av pappa , och det innebär att vi ska sitta o ränsa ogräs i  våran  typ 30m. långa häck....... hahah menmen... men jag skriver nog mera imorgon om jag hinner (Y´

ps, om ni undrar varför min blogg uppdatering är så låg är det frö att jag vill inte sitta inne vi datan hela dagarna när solen äntligen skiiiiner :D



bjuder på bilden (Y)


men hare bra :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0