halojjsan :D

hejjsan, i torsdags så var jag med felicia moa o carro <3
hade jätte kul. men sen på kvällen s¨å skulle vi tälta men carro kunde inte så det vart bara jag felicia och moa :D
vi hade jätte mysigt , vi cycklade o köpte godis och 3flaskor läsk. g´fast vi drack typ bara upp en halv XD haha
sen idag så var jag på student fest. min kusin kalle tog studenten .
sen åkte jag till moa en stund o då kollade vi på alica i underlandet (den otäcknade) den var faktiskt ganska bra :D sen så åkte jag till min moster igen för då skulle jag äta middag där osv.
sen så stack jag o daniel hem o jag fick åka hann srullskriskor hem. haha det gick ganska bra faktiskt. :D
sen så spleade daniel och jag wii D: och nu så kollar vi lite på tv.
skriver kanske mer sen. <3


ps. jag tycker ni är dåliga på att komentera :P<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå tjejen...vilka fina bilder...

2010-06-13 @ 09:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0