täby centrum (Y´

vart täby centrum idag med moa å hennes mamma.
vi åkte bil dit o lysnade på musik såvidare!
när vi kom in i centrumet så gick jag å moa åt ett håll o moa´s mamma åt ett annat.
vi gick runt o kollade på alla möjliga affärer.
sen åt vi mat osv..

dagens outfit: o köp!
hade schortan o linnet och ett par mörkblåa jeans .  sen köpta jag dom på bilden: ett par blåa tights jeans. och ett par svarta likadana köpte jag på bik bok för 99:- /st-

en röd och vit collae tröjja från ginatricot 249:-

bikini H&M 50:-

solglas ögon från  bik bok! 69:-





i morgon så ska jag åka till mormor med familjen, så kommer få lite dåligare upptadering ska vara där till torsdag, men några inlägg blir det nog! <33



 *Hooost*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0