sry <3

hejjhejj, har vart uswel blogg uptadering , för igår så var jag o badade med moa i björk-örn <3
myssigt, var det <3
sen idag så har jag pappa mamma o daniel åkt till han flickvän mthilda´s sommarställe. det var jätte kul, för vi hade med oss våran vatten scooter , så vi åkte jätte mycket med den.
fast jag var väligt närvös första gången jag skulle åka idag för sist jag åkte välte vi med den -.- fast inget hände förutom  att vi flög av o scootern välte -.- det var väldigt läskigt , så jag v ar lite nervös fast det gick bra! <3
jag körde tillochmed scootenr helt själv :D  *stolt* haha.
fast vi var nära på att välta 2 gånger igen idag ..... haha fast det gick bra.

jag har precis ätiten sen middag , vart grillat :D
blir någ dålig uppdatering i morgon oxå.. för då ska vi åka o hämta daniel med vatten scootern för han sov knar hos matthilda<3 sen på kvällen så ska min å moa´s familj äta grill buffé på moa´s mamma´s jobb! gott!
sen på lördag ska jag till farmor o vara där till lördag! <3
men kan nog akriva mer på lördag dag <3  (A)
annars så för jag be snälla moa skriva ett inlägg till mej då och då <3

så skriver i morgon om jag kan <3







Kommentarer
Postat av: alina

har du fatt en kamera? :D <3

2010-07-23 @ 22:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0