ny tv :d<3

skrev ju att jag o pappa skulle tille elgiganten o kolla på tv, yeey jag fick en :D
den är jätte fin  TACK PAPPA OCH MAMMA <3
sorry för att jag inte han ta kort på vad ja köpte men ja ska ner på stan i morgon med moa igen så jag kort då <3
jag har städat hela kvällen. tråkiigt fast resultatet vart väldigt bra :d<333
tv:n är på plats rummet är städat (Y´nu har jag vart duktig ^^

men vi skriver med i morgon :d<33 då ska ja nog förmodligen mysa vid datan o tv:n för jag ska fixa lite till bloggen :d<33


kraam o puss!!




MINNEN (l)

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Tack Erica :D

2010-07-09 @ 01:19:48
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0