bååt <3

heejsan , har inte skrivit på några dagar och det är för att jag har vart med moa´s familj på båten.
vi hade jätte mysiigt, sov på båten från lördag till söndag.
solen sken hela tiden. Vi åkte på lördsag morgon och när vi åkte i typ ca 45min. så fick vi motorstopp.
haha så båten bara stannade heltplötsligt -.-
och vi fick inte igång den. haha och vi drev mot land. så moa´s pappa mattias hoppade i vattnety för vi drev in mot en strand typ:P så han hoppade i fö att ta i mot båten. men moa´s mamma camilla hoppade oxåi o hjälpte till. moa och jag stor på en brygga som fanns där och vinkade åt andra båtar att komma. men ingen fattade typ , dom bara vinkade tillbaka :@ haha vi stog likson o viftade med armarna men ingen fattade typ att vi behövde hjälp för alla bara vnkade vidare... haha men entligen så fattade en som kom o hjälpte oss få igång båten.

så vi åkte vidare, o stannade vid en mysig klippa och badade o solade lite... sen så på kvällen så grillade vi marsmallows :D sen så hoppade vi in i båten och spelade kort och åt chips XD
sen så sov vi, sen i morse blev vi väckta när det vart frukost-.- *suck* (var riktigt trött då )
haha sen så solade vi lite o åkte hem. sen så badade moa och jag vid båtbryggan :P
det var jätte varmt :D<3
sen åkte vi hem till mej o moa´s familj åt hemma hos oss :D <33 <33

skriver kanske mer sen <3<3''




pussar!! <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0