trött!:P

kockan är 07.10 tror jag....
jag ärr jätte trött har precis ätit frukost<3


asso jag skrev ingen ting igår för jag orkade inte men det finns inte så mkt att veta gårdagen söööööög!
alla tror typ att vi e wb för att vi drev en dag alla var jätte dumma spec..4 st.  dom gick typ in o kollade på min o alinas bdb o komenterade taskigt???  asso har folk inte bättre saker att göra en att vara taskig??  MAN KAN JU UNDRA DET IBLAND??

sen efter skolan så gick jag moa o lina hem till sötisen lina<33333333333333333
sen skulle jag o moa träna


men nu så måste jag gå jag ska fixa mej osv.......


dagens outfit:
tights från-kapahl 129:-
tights jeans från-lindex 199:-
linne från-veromoda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0