lördag<333333333333333

finaly är det lördag.
När jag vaknade i morse så messade sötisen emma mej o frågade om jag ville följa med henne till badhuset med frida<3
så vi åkte o badade (moa skulle oxå med men kunde inte!)
sen så skussade(stavning) hem emma o frida.
Jag o mamma åkte o handlade mat efteråt:P
Vi åt tacos<3  najjs najjs
nu sitter jag här vid datan o lysnar lite på musik<3
nu så ska jag kolla vidare på datan men först:

dagens outfit:
 canada mjukis (svarta)
corall färgat linne (moa´s)
lila mjukis tröja över<3 (min)



puss hej<3
/iciicen<3¨


ps. det blir ingen bild i dag, ser förjävlig ut just nu:P
nedå men har typ jätte trött osv...så ser rufsig ut i håret o o ser as trött ut i ansiktet så..
ingen bild<3


ps.(igen)
gissar att någon kommer komentera nu o typ skriva: du ser alltid ful ut"
men så ni vet jag tänke inte slösa min tid på er som håller på o komenterar taskiga saker!
bara så ni vet så slösa inte ens eran tid på att komentera ........!
fast ni får gärna komentera om ni har något snällt att säga<3333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0