hejjsan svejjsan<3

hejjsan förlåt för att jag inte har bloggat på två dagar men jag har vart lite upptagen med skolan osv...<3

idag så hadde vi b-språk på morgonen sen så hadde vi slöjd i grind:)
sen efter skolan gick jag till tandlä'karen:( jag hadde inga hål jag har aldrig haft hål i en tand i hela mitt liv.
I kväll så kommer pappa hem han åkte till gävle i går o kommer hem nu i kväll<3
men nu så ska jag gå och ducha  (najjs najjs)
Men innan jag drar så ska jag visa dagens outfit<3



dagens outfit:
 jeans från kapahl
tricotröja från H&M
kofta från JC

kvällens outfit:
 tricotöja från H&M
kofta från JC
canada mjukisar från NIGHTMARE (stavning)


kofta från JC
tröjan med spets på axlarna<2
<<3333

ps. hadde lockat håret idag men det har försvunnit lite så det ser rufsigt ut<3


puss hej
/iciicen<33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0