glosor :(

hejjsan bloggen nu så ska jag gå och öva glosor :( snacka om tråkigt<3    har 12 st. ganska lätta men endå sen så har vi 10 i spanskan     vi har jätte mycket prov i klassen förra torsdagen så hadde vi musik prov jag fick 18/20 rätt :(    sden så har vi haft ma. sv. so. prov nu är det bara no och engelska kvar.....    men  ska dra nu ses det blir nog inget till inlägg ikväll men det kommer knog i morgon o så kanse det kommer ett video inlägg<3    hejjdå<3hejjsan bloggen nu så ska jag gå och öva glosor :( snacka om tråkigt<3    har 12 st. ganska lätta men endå sen så har vi 10 i spanskan     vi har jätte mycket prov i klassen förra torsdagen så hadde vi musik prov jag fick 18/20 rätt :(    sden så har vi haft ma. sv. so. prov nu är det bara no och engelska kvar.....    men  ska dra nu ses det blir nog inget till inlägg ikväll men det kommer knog i morgon o så kanse det kommer ett video inlägg<3    hejjdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0