fjorwtizzzh<3

idfag i skolan så var **** på besök o hon kallar oss för fjortisar så då sminkade vi oss som fjortisar osv....
HAHAHHA
vi hadde så kul<3



Ebba jag trodde att jag kunde lite på dej
jag trodde vi var bästisar för livet,
men tydligen inte,
du tror du e så ball o kaxar med mej o alina
men fan heller
en riktig vän skriver inte så!!!








Felicia <3 säger:erica är dum i huvudet ! <33333333

icicen<3 säger:

 

dsm!

eebbaa ! puss! säger:varför???<3333333333

felicia <3:
hon är född så

eebbaa ! puss! säger:haha aa!

<33333






fan vad taskigt ebba:(
trodde jag betydde mer en så för dej..
men jag hadde nog fel:(!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Alina

Jag vet hon har blivit näpp !!!! xD

2010-03-05 @ 16:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0