popcorn(y)

hejjhej, sitter just nu o svullar med popconrn (y) bjuder på suddig o fiin bild .<3

annars så hämtade mamma å pappa med idag hos farmor vid 12 typ.
så åkte vi hem oå jag har packat lite osv..<3 sen så hämtade vi alina (har inte träffat´na på 2 månader:O ) så åkte vi å badade!<3 kuul<3
sen så när vi kom hem så hjälpte vi mamma med maten lite så åt vi sen så hopapde vi lite oxå!<3
å senare på kvällen så träffade vi ebba! o ebba ville typ tälta men jag å alina skulle sova hemme hos mej, för jag fick inte tälta ikväll efter som jag åker i morgon<3
men då så ville alina heldre tälta med ebba så då gick jag hem å alina stannade..:(men men..
nu töntar jag meh framför datan med film<3


i morgon så åker jag till min kära kusin<3 i nmorrköping o ska sova där en natt sen så åker familjen vidare till skara sommatland o ska stanna där i 3 dagar sen drar vi till lisseberg o dagen efter ullared sen efter det ska vi till smögen..så jag har fullt upp kommade veckan<3
men jag ska be söta moa gäst blogga lite åt mej<3
men när jag kommer hem så laddar jag in en massa fina bilder!<333333
men sluta inte kolla på bloggen för det.. moa blogga r ju åt mej då<3

jo juste på elmstanatta så ar det jätte kul. jag å moa gick runt lite med daniel å matthilda. hade jätte kul vi åkte karuyselelr som bara den!<3sen köpte jag en flytande eyeliner<3 jätte bra tycker jag dom är, det är lite svårt å måla rakt på¨ögonlocket med penna men flytande är mycet lättare!<3

(L)

jag å moa innan elmsta natta<3



puss!<3

Kommentarer
Postat av: FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

sv: jo jag har haft en riktigt bra söndag faktiskt :D <3

2010-08-01 @ 23:37:35
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

okej vad jobbigt!

2010-08-01 @ 23:44:37
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

sv: är du itne trött ? :D

2010-08-02 @ 00:43:10
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0