ska snart o handla.

hejhej , nu sås ka jag snart åka o handla med mamma.
vi ska typ köpa frukt för vi ska kanske göra fruktsallad ikväll♥
annars så har det inte hänt så mycket , jag lämnade alinas nycklar till henne o jag har blivit utlåst xD
fråga inte hur...(haha)
jo, jag skriver ju inte dagens outfit längre o det är för att jag inte har så speciella kläder på lovet!
har typ bara tights o mjukis:P
 men skriver när jag börjar skolan igen o då stiger säkert min upptadering på bloggen oxå<3
men ni för nöja er med hur bloggen är just nu! ◊_◊ o ingen bild idag iaf ser förkävlig ut..inge smink, mjukis kläder o ja....^^
men nu så måste jag dra .
puss o kraam<3
/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0