nästan glad påsk :P<3

i morron så är de ju påsk<3
så glad påsk i förväg<3

ä.ää.. idag så har jag städat mitt rum o fixat lite för vi fick främande i kväll :)
i morgon så ska jag till farmor på påsk middag^^
sen så vet ja inte vad mer som kommer hända:P

dagens outfit:
tights-kappahl 149.50:-
långt linne-H&M 49.59:-
kofta-lindex 149:-

kvällens outfit:
jeans-kappahl 199:-
1 gult linne-H&M 49.59:-
1 gul silvrigt linne-ginatricot 129:-
kofta-H&M 99.50:-


blir ingen bild är inne på daniels data...:)
men imorron så kanske jag inte hinner blogga för jag ska ju till farmor på middag, men hare så bra<3

pussar
/

 h0h0 hadde vist bilder:P
men har inte tagit någon ny för han har ingen webb cam o palla ladda in från mobil så nöj er med bilden över<3


MOA SIGVARDSSON DU ÄR SAKNAD!

Kommentarer
Postat av: alicia ;)

as cool disagn !!;D<33

2010-04-03 @ 10:09:24
URL: http://martinasochalicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0