Jag älskar EBBA♥

Hejjsaan♥
jag är med sötaste Ebba♥
vi har först vart hos Ebbas pappa o hoppade studs matta.
och så ringde vi felicia och sen julia, men dom kunde inte.
men sen så började det regna , och då slutade vi hoppa så vi skulle gå in till ebba o hämta våra saker och sedan cykla till ebbas mamma. men då när vi kom ut till cycklarna så har ebbas o min ramlat -.- hahaha dom satt fast i varandra
min pedal oc stöd satt fast i ebbas hjul och hennes pedal satt fast i mitt. så dår började vi typ as garva!!!
hahahah sen så spran det en gubbe förbi som sprang jätte roligt o då pekade ebba med sin klubba o började garva enu mer! hahah o vi fortsatte att försöka att få isär våra cycklar men det gick inte . men efter ett tag så gick det^^ sen skulle vi till norrköp o sen när vi kommer ut så hade ebbas cyckel ramlat "igen" fast den satt inte fast i min cycklen den här gången..HAHAH♥


sen så cycklade vi hem till ebbas mamma o så fotade vi lite saker :)
kommer lägga ut bild på allt sen ♥ dom vart JÄTTE fina♥♥♥
nu så ska jag och ebba ladda in alla bilder i datorn. sen så ska kanske lina och moa komma♥

dagens outfit:
mevalin mjukis
grått linne
ebbas linne över XD


hare bra!<3
/Erica♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0