hellou<3

hejjsan alla söta ! <3
idag var det b-språk på roslags. sen slöjd o idrott.
efter skolan gick ja hem :S 
sen så kom moa till mej :D
nu sitter vi här vid datorn o ska snart ringa josefin :) (stavning)
nej nu har jag inte mer o skriva ! fast jo en sak....mina bloggare försvvinner tror jag hadde 120 som rekord men ni har försvunnit :( kom tillbaka ! ni som slutat kolla på min blogg för den har blivit tråkig , vad ska jag göra för att få den bättre? säg gärna så fixar jag ! ska jag ha mer bilder? ska jag ha mer tävlingar? eller kanske mer ... säg vad<3  ni skulle vara jätte snälla då !<3



 randig tröjja-ginatricot 129 eller 149:-
svarta tights-knallen ? linne-H&M 49:-   (skojj bild)


ha det jätte bra ! <3 puuuss!
/Erica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0