hejhej:)<33

hejjsan, igår blev det inget inlägg för jag sov hos moa igår.
moa skulle få främande av alex,wille och lucas(stavning) o då bjöd moa över mej för hon ville ha någon att vara med xD<3
men vi spelade typ kort helakvällen..:P vi spelade tecken.
jag var ilag med moa alla gånger utom en för då var jag med wille:)
sen var vi ute o körde burken o vinken
sen så spelade vi kort till halv 1 tror jag.
hadde iallafall jätte kul:)
sen så skulle jag o moa kolla på film sen så somnade båda efter typ en halvtimme XD haha

idag så ska jag vara hemma o ska snart ut o kratta löv...
jag hjälper våren att komma XD<3 haha

men jag orkar inte gå ut än, men snart ska jag gå ut. men det låter så mycket ute för pappa kör med lövblåsen:P medans jag sitter inne och lysnar på justin bieber´s låt baby<3
o dagens outfit är bara mjukis kofta o linne<333

puss o kramar<3
hare bra!<3
/Erica<3


random bild xD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0