dålig uppdateing...

hejjsan <3
förlåt för dåligupptdatering.
har vart borta två kvällar i rad.
men nu så ska jag inte bort så nu kan jag blogga igen♥
igår så var jag o moa på stan o träffade söta angelica alina amanda och ebba!
köpte inget, men jag var på stan dagen före oxå o då köpte jag två lack tights.
idag så var det b-språk första timmen. sen hadde vi musik, slöjd o idrott.
efter skolan så gick jag hem o åt lite o satt mej vid datan.
nu så ska jag snart göra glosor.
sen så ska jag äta och välja kläder till i morgon och sen ska jag duscha o slappa framför tv:n♥


dagens outfit:
lack tights-åhlens 199:-
linne-ginatricot 149:-'
hod tröjja- lånat av moster


pussar o kraamar<3
/Erica♥

Kommentarer
Postat av: Moaa

jag va oxå me nere på stan ju ! -.-

2010-04-22 @ 19:02:59
URL: http://moaasigvards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0